Jan 25, 2012

Баумит става № 1 в Европа с новите 888 цвята Life®

Цветовете и структурите играят особено важна роля в живота ни. Изцяло в смисъла на фирмената стратегия на Баумит „Идеи с бъдеще” е логичната крачка досегашната Баумит-цветна колекция да се транформира в най-иновативната и богата цветова система за фасада.

Заданието: Експерти от всички държави на фирмения концерн работиха повече от 3 години, за да създадат съвсем нов иновативен продукт, вземайки предвид особеностите на пазара, специфичните предпочитания в различните страни и най-новите тенденции. Под ръководството на магистър Георг Бурсик - директор на Вопфингер Баущофиндустри се създадоха екипи от направленията „Изследвания и развитие”, „Маркетинг” и „Продуктов мениджмънт” със задачата да сътворят единствена по рода си цветова система, ориентирана към бъдещето.

Тенденции и най-продавани цветове: За новата система от цветове Баумит предлага специално разработено know-how. При създаването му бяха проведени анкети, касаещи тенденциите в предпочитанията на цветовете не само сред международни специалисти, но и сред архитекти, продуктови мениджъри и клиенти от отделните страни, в които присъства Баумит. Резултатът е изненадващ: цветовите тенденции в Европа са почти идентични. Освен това върху решението за избор на нови цветове повлияха също статистиките за най-продаваните цветове (Top-Seller).

Резултатът:
Проектният екип на Баумит разработи нещо повече от най-съвременна цветова система. За успешното й въвеждане на пазара маркетинговите експерти на Баумит изготвиха всеобхватна концепция. Така на въпроса: „Кой може да победи емоциите?” (Colours of more emotion – така се наричаше старата цветна система на Баумит), беше отговорено логично: „Единствено самият живот”. Така се роди LIFE®.

Цветовата система LIFE®
Баумит LIFE® е най-голямата система от цветове за фасада в Европа. Тя съдържа невероятни 888 цвята, базирани на 94 ярки, брилянтни основни тонове, всеки от който е представен с още 8 изсветлявания. Шест нюанса на бялото и 36 мозаични мазилки допълват колекцията от фасадни цветове.

BIG LIFE®
BIG LIFE® е името на изключителния цветови каталог в системата LIFE®. Той е удобен да се ползва в офиса и е насочен към големите архитектурни бюра. Отличава се с качествена и здрава алуминиева обложка, която при отваряне атрактивно свети с логото на Баумит. Всички най-важни данни за цветовата система се съдържат в интегрирана USB-памет. Данните от нея могат да бъдат добавени към библиотеките на множество програми за архитектурно проектиране (AutoCad, Nemetschek и др.)



EASY LIFE®
Цветовият каталог EASY LIFE® предлага същото съдържание както „големия си брат” BIG LIFE® на по-малко страници. „Малкият брат” е с практичен формат – по-тънък, по-лек и удобен за ползване на строителния обект.



MOSAIK LIFE®
Каталогът с мозайки е компактен и удобен за ползване. Той заменя досегашните големи папки с мозаични мостри, като са добавени 24 нови мозайки, съобразени с актуалните изисквания на архитектите. В този каталог се намират и седемте вида структури, в които се предлагат мазилките на Баумит.



TASTE OF LIFE® - за крайните потребители
Над 50% от положените фасади на Баумит са по поръчка на частни клиенти. Харектерно е, че в 90 % от заявките жените са тези, които вземат решение за цветовете на фасадата. Каталогът TASTE OF LIFE® е разработен, за да даде професионални решения, насочени именно към крайните клиенти. Той съдържа хармоничен избор от най-предпочитаните и модерни цветове. Освен това в него се предлагат 20 комбинации от тези цветове, в съчетание с подходяща мозаична мазилка за цокъла. Готовите комбинации са приложени върху различни типове еднофамилни къщи, изобразени в триизмерен модел. Отделните стилове цветни съчетания носят очарователни имена като „спортен”, „елегантен”, „импулсивен”, „младежки” и несъмнено ще стимулират креативността и въображението на клиентите.




LIFE® Комуникация
За да бъде представена успешно новата концепция на сцената, маркетинговите експерти от Баумит разработиха набор от маркетингови инструменти, като рекламни визии, PR-събития, оформление на местата на продажба, телевизионни спотове и приложения за новите медии.

През 2012 г. в отделните държави ще може да се гледа много ефектен LIFE® TV-спот. Мащабната рекламна кампания ще бъде допълнена от перфектен пакет услуги по отношение на цветовете, много съвети и новости за цветовите тенденции, както и полезни примери за практичесто приложение на новата цветова концепция.

На сайта www.baumit.com цветовата програма LIFE® е налична виртуално и може да се изтегли за ползване. Посредством инструментите on-line цветотърсачка и виртуален съветник за цветовете ще е възможно да се преценява доколко са сполучливи цветовите желания и да се пробват различни цветови решения. Разбира се, ще има и Баумит LIFE® -apps (приложения) за всички мобилни и компютърни конфигурации.

No comments:

Post a Comment