May 12, 2016

Най-новите тенденции при фасадите - цветни, самопочистващи се и енергоспестяващи

Усъвършенстването на изолационната способност на фасадните системи, водеща до „пълна топлоизолация”, възможността фасадите да „дишат” и да се самопочистват, както и разнообразието от цветове за мазилките са последните тенденции, към които се стремят специалистите в строителния бранш. Това сподели управителят на Баумит България г-н Николай Бъчваров по време на специална пресконференция по повод 20 годишния юбилей на компанията в България.

Според г-н Бъчваров е изключително важно да се намери балансът, така че една сграда да бъде в хармония с околното пространство и въпреки това да излъчва  индивидуалност.
„От 20 години работим визионерски със строителните специалисти за постигане на здравословно и комфортно обитаване. Ще продължаваме да работим в тази посока, защото потенциалът е голям. Но искаме, като водещ производител на системи за  фасада, успоредно с това да дискутираме и красотата на заобикалящата ни среда, която ежедневно ни действа подсъзнателно”, заяви още Николай Бъчваров.

Николай Бъчваров, управител на Баумит България ЕООД























По отношение на иновативността си от компанията дадоха за пример своя изследователски център за развойна дейност, който се намира в Австрия и е един от най-големите в Европа. Към центъра е създаден изследователски парк от 10 къщи, изградени от различни строителни материали, в които се симулира „обитаване” и с помощта на сонди се правят сравнителни измервания. Целта е на базата на събраните данни да се анализират зависимостите между строителните материали и тяхното въздействие върху човешкия организъм. Благодарение на локалните отдели по развойна дейност иновациите се внедряват в местното производство и по този начин отделните подразделения на австрийския концерн се стремят да подържат еднакво ниво на качество.
Баумит е собственик на най-големия завод за сухи строителни смеси в България с годишен капацитет 200 хил. тона, а инсталацията за пастообразни продукти произвежда 7 вида мазилки и може да предложи на пазара до 20 тона на смяна.
От компанията заявиха, че се гордеят със своята социално отговорна политика към която спадат обширните програми за обучение на ученици, студенти и 59-те студенти-стипендианти на фирмата. Центърът за професионално обучение за седем години е повишил квалификацията на 729 строители в 61 курса.
В края на срещата, представителите на компанията споделиха и за своя най-нов проект – изложба с едни от най-красивите и цветни фасади, изолирани или реновирани през последните две десетилетия в столицата и страната. 60-те пана, които ще украсяват Моста на влюбените при НДК до 15 май 2016 г. са само една малка част от общо 14 млн. м2 фасади, които компанията е изпълнила за 20 годишната си дейност в страната.
























За Баумит
Баумит Интернационал е марка, създадена през 1988 г. от два австрийски концерна - производители на строителни материали, със седалища Витерсдорф, Вопфинг, Бад Ишл, Пеггау и Льобен. Баумит е сред водещите марки в Европа производители на пастообразни и сухи мазилки. В България Баумит е безспорен лидер в производството на топлоизолационни системи. От създаването си през 1995 г. досега над 14. млн м2 фасади са изолирани с продукти Баумит в България.  Групата Баумит има дъщерни фирми в 28 европейски държави и Република Китай. В общо 40 производствени предприятия Баумит произвежда на година около 6,5 милиона тона сухи строителни смеси.

За повече информация:
инж. Надя Начева - Маркетинг директор на Баумит България ЕООД,
Мобилен тел: 0889 918 309
nadya.nacheva@baumit.bg

No comments:

Post a Comment